
Ülke genelinde yapılan denetimler sonucunda 10 ve 11 Şubat 2021 tarihlerinde sokağa çıkma yasağını ihlal eden 29 kişiye yasal işlem başlatıldı.
Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 10 ve 11 Şubat 2021 tarihleri arasında ülke genelinde polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu toplam 29 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği tespit edilmiştir. Bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatılmıştır.
















