GenelManşet

29 Kişi Kuralları İhlal Etti

Ülke genelinde yapılan denetimler sonucunda 10 ve 11 Şubat 2021 tarihlerinde sokağa çıkma yasağını ihlal eden 29 kişiye yasal işlem başlatıldı.

Sokağa çıkma yasağı kapsamında; 10 ve 11 Şubat 2021 tarihleri arasında ülke genelinde polis tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucu toplam 29 kişinin sokağa çıkma yasağını ihlal ettiği tespit edilmiştir.  Bahse konu şahıslar hakkında yasal işlem başlatılmıştır.

Benzer Haberler

Başa dön tuşu