
Sağlık Bakanlığı ile Polis Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen koordinasyon çerçevesinde bugün gönüllü olan polis mensuplarının birinci doz aşılanmasına başlandı.

KKTC Polis Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre Covid-19’a karşı Polis Genel Müdürlüğü binasında ve İlçe Polis Müdürlüklerinde eş zamanlı olarak başlanan aşılanma çalışmalarının 3 gün (10-11-12 Şubat) içerisinde tamamlanması hedeflendiği açıkladı.

















