GenelManşetSağlık

Polis Teşkilatına Aşılanma Çalışmaları Başladı

Sağlık Bakanlığı ile Polis Genel Müdürlüğü tarafından yürütülen koordinasyon çerçevesinde bugün gönüllü olan polis mensuplarının birinci doz aşılanmasına başlandı.

KKTC Polis Genel Müdürlüğü’nden yapılan açıklamaya göre Covid-19’a karşı Polis Genel Müdürlüğü binasında ve İlçe Polis Müdürlüklerinde eş zamanlı olarak başlanan aşılanma çalışmalarının 3 gün (10-11-12 Şubat) içerisinde tamamlanması hedeflendiği açıkladı.

Benzer Haberler

Başa dön tuşu