
Sağlık Bakanlığı, Covid-19 tanısıyla yoğun bakımda tedavi gören iki hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı.
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklama şu şekildedir:
67 yaşında (E) E.A hipertansiyon hastası olup, 31 Ocak 2021 tarihinden bu yana tedavi görmekteydi.
58 yaşında (E) S.Y kroner arter hastası olup, 2 Şubat 2021 tarihinden bu yana tedavi görmekteydi.
Merhum kişilere Allah’tan rahmet , yaslı ailelerine başsağlığı ve sabırlar dilerim.Hepimizin başı sağolsun.
Sağlık Bakanı
Dr. Ali Pilli
















