ManşetSağlık

Sağlık Bakanlığı’ndan Açıklama!

Sağlık Bakanlığı, Covid-19 tanısıyla yoğun bakımda tedavi gören iki hastanın hayatını kaybettiğini açıkladı.

Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklama şu şekildedir:

67 yaşında (E) E.A hipertansiyon hastası olup, 31 Ocak 2021 tarihinden bu yana tedavi görmekteydi.

58 yaşında (E) S.Y kroner arter hastası olup, 2 Şubat 2021 tarihinden bu yana tedavi görmekteydi.

Merhum kişilere Allah’tan rahmet , yaslı ailelerine başsağlığı ve  sabırlar dilerim.Hepimizin başı sağolsun.

Sağlık Bakanı

Dr. Ali Pilli

Benzer Haberler

Başa dön tuşu