GündemManşetSağlık

Covid-19 Hastası Hayatını Kaybetti

Sağlık Bakanlığı’ndan yapıman açıklamada 88 yaşındaki Covid-19 hastası hastası H.D. (Erkek) hayatını kaybetti.

Sağlık Bakanlığı’ndan yapıman açıklama şu şekildedir:

Covid-19 tanısıyla 27 Nisan 2021 tarihinde Acil Durum ( Pandemi) Hastanesi’nde tedavi görmeye başlayan, 30 Nisan 2021 tarihinde ise yoğun bakımda tedavisine devam edilen 88 yaşında ( Erkek) H.D Covid-19 nedeniyle hayatını kaybetmiştir.

Hastanın ileri derecede kalp yetmezliği rahatsızlığı bulunmaktaydı.

Merhuma Allah’tan rahmet, yaslı ailesine başsağlığı ve sabırlar dileriz.

Benzer Haberler

Başa dön tuşu