
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre yoğun bakımda Covid-19 tedavisi gören 79 yaşındaki bir kadın hasta hayatını kaybetti.
Sağlık Bakanı Dr. Ali Pilli, Covid-19 tanısıyla 14 günden beri yoğun bakımda tedavi almakta olan 79 yaşında hipertansiyon hastası M.K yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybettiğini açıkladı.
















