
Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre sağlık çalışanları için ikinci doz aşılanma yarın başlıyor.
Sağlık Bakanlığı’nın açıklaması şu şekildedir:
12 Şubat Cuma, 13 Şubat Cumartesi, 14 Şubat Pazar ve 15 Şubat Pazartesi günlerinde sağlık çalışanlarının 2.doz aşıları birinci dozların yapıldığı merkezlerde yapılacaktır.
Sadece Acil Durum (Pandemi ) Hastanesinde ilk doz aşılarını yaptıranlar 2.doz aşılarını Lefkoşa Burhan Nalbantoğlu Hastanesi Poliklinik binasında yaptıracaklardır.
Nalbantoğlu Hastanesinde 12 Şubat Cuma ve 15 Şubat pazartesi aşılama saat 13.00’de başlayacaktır.
13 Şubat Cumartesi ve 14 Şubat Pazar tarihlerinde ise tüm hastanelerde saat 09.00′ dan itibaren sağlık çalışanlarının aşılamaları yapılacaktır.
İkinci Doz aşısı yapılacak kişilerin aşı karnelerinde yazan tarihlerde yukarıda belirtilen merkezlere gitmeleri önemle rica olunur.
















